Min fantastiske mamma sovnet stille inn lørdag 30.mai. Hun var en herlig kombinasjon av så mangt. Hun var praktisk, ryddig, positiv, lojal, kreativ og løsningsorientert og ikke minst meget selvstendig. Samtidig hadde hun en litt distré side, som gjorde henne så levende, varm og unik. Vi har delt så utrolig mye latter, hverdagsgleder og gode stunder. Jeg sitter igjen med en dyp takknemlighet for alt hun har lært bort om omsorg, samhold og det å stille opp for hverandre - ikke så mye med ord - men gjennom handling. De gode minnene og tryggheten du ga, vil jeg alltid bære med meg.
Takk for alt du for meg var,
takk for lyse minner.
Kjærligheten som jeg bar,
aldri helt forsvinner.
Du sovnet så stille,
da dine krefter svant.
En bedre mamma i verden,
jeg aldri noen gang fant.
Stor bamseklem fra meg, urokråka di💞
Min fantastiske mamma sovnet stille inn lørdag 30.mai. Hun var en herlig kombinasjon av så mangt. Hun var praktisk, ryddig, positiv, lojal, kreativ og løsningsorientert og ikke minst meget selvstendig. Samtidig hadde hun en litt distré side, som gjorde henne så levende, varm og unik. Vi har delt så utrolig mye latter, hverdagsgleder og gode stunder. Jeg sitter igjen med en dyp takknemlighet for alt hun har lært bort om omsorg, samhold og det å stille opp for hverandre - ikke så mye med ord - men gjennom handling. De gode minnene og tryggheten du ga, vil jeg alltid bære med meg.
Takk for alt du for meg var,
takk for lyse minner.
Kjærligheten som jeg bar,
aldri helt forsvinner.
Du sovnet så stille,
da dine krefter svant.
En bedre mamma i verden,
jeg aldri noen gang fant.
Stor bamseklem fra meg, urokråka di💞
Min kjære, kjære mamma🌹❤️
Min fantastiske mamma sovnet stille inn lørdag 30.mai. Hun var en herlig kombinasjon av så mangt. Hun var praktisk, ryddig, positiv, lojal, kreativ og løsningsorientert og ikke minst meget selvstendig. Samtidig hadde hun en litt distré side, som gjorde henne så levende, varm og unik. Vi har delt så utrolig mye latter, hverdagsgleder og gode stunder. Jeg sitter igjen med en dyp takknemlighet for alt hun har lært bort om omsorg, samhold og det å stille opp for hverandre - ikke så mye med ord - men gjennom handling. De gode minnene og tryggheten du ga, vil jeg alltid bære med meg.
Takk for alt du for meg var,
takk for lyse minner.
Kjærligheten som jeg bar,
aldri helt forsvinner.
Du sovnet så stille,
da dine krefter svant.
En bedre mamma i verden,
jeg aldri noen gang fant.
Stor bamseklem fra meg, urokråka di💞
Min fantastiske mamma sovnet stille inn lørdag 30.mai. Hun var en herlig kombinasjon av så mangt. Hun var praktisk, ryddig, positiv, lojal, kreativ og løsningsorientert og ikke minst meget selvstendig. Samtidig hadde hun en litt distré side, som gjorde henne så levende, varm og unik. Vi har delt så utrolig mye latter, hverdagsgleder og gode stunder. Jeg sitter igjen med en dyp takknemlighet for alt hun har lært bort om omsorg, samhold og det å stille opp for hverandre - ikke så mye med ord - men gjennom handling. De gode minnene og tryggheten du ga, vil jeg alltid bære med meg.
Takk for alt du for meg var,
takk for lyse minner.
Kjærligheten som jeg bar,
aldri helt forsvinner.
Du sovnet så stille,
da dine krefter svant.
En bedre mamma i verden,
jeg aldri noen gang fant.
Stor bamseklem fra meg, urokråka di💞
Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.