Takk for alle gode minner fra ungdomstiden, kjære Ulf ❤️
En siste hilsen til min tremening Ulf.
Var hos deg den 28.12.25 for å sjekke om alt var i orden.
Da var det allerede for sent.
Takk for mange gode pratestunder i fjellet. Husker deg med glede.
Takk for alle gode minner Ulf ! Hvil i fred ! ❤
Hvil i fred Ulf. Ufattelig trist. Mange gode samtaler over uttalelige kaffekopper på Kopstad og Løvøya. Du vil bli savnet
Hvil i fred kjære Ulf, vår smilende og blide nabo i alle år i Drasundveien.
Fryktelig trist beskjed å få vite at du har gått bort, Ulf ❤️ Vi skulle jo møtes over nyttår, og skravle og oppdatere, over en kaffekopp, som vi gjorde iblant, når vi møtte på hverandre i Horten. Takk for alle gode minner vi har, i den gamle gjengen. Hvil i fred, Ulf ❤️ Vi sees ❤️
Takk for alle de gode minnene❤️ Hvil i fred🕯️
Fra en bekjent via Modellbil messer i Horten.
Hvil i fred!
Glenn.
Takk for alle gode minner❤️
Takk for godt vennskap Olav og Harald