Takk for det du har betydd for oss. Mange gode telefonsamtaler har vi hatt, og det har alltid vært hyggelig å komme på besøk. Du og Ole har vært trofaste kirkegjengere i Bjerkely. Det blir et tomrom etter deg, kjære Aslaug. Hvil i fred.
Takk for at det var plass til et barn til i en hel sommeruke i huset på Lunden. Ikke bare en gang, men flere. Sterke og gode minner. Takk for hyggelige kort med varme ord og for gode samtaler. Takk for at du var du, kjære tante.
Takk for gode minner❤️
Kjære farmor,
Takk så mye for oppveksten med deg. Du har vært en helt fantastisk farmor, alt man kan drømme om og mer til 🙌
Å komme til dere i Edvard Munchs gate var alltid så hyggelig, i mine minner var det alltid sommer der. Du var bestandig så blid, interessert og klok.. Takk for alle fine samtaler!
Kommer aldri til å glemme hvordan du alltid svarte i telefonen når jeg ringte: Næmen, erre Raaaaimond? Alltid med samme oppriktige glede! Blir ikke overrasket om mange andre ble svart på tilsvarende måte.
Hvil i fred, det var dette du ønsket nå. Du er allerede savnet ❤️
Takk for gode samtaler, hyggelige kort og din hjertelighet og interesse for alle oss i familien💕
Nå har du kommet hjem✨
Sov godt kjære mormor tusen takk for mange gode samtaler god mat og hyggelig stemning hos dere mange gode minner fra Granås veien og spesielt huset i Munchs gate du vil bli savnet
Kjære, fantastiske mormor
Jeg føler meg utrolig privilegert som kan skrive et minneord om mormor i svært voksen alder. Du var ikke bare en mormor i barneårene, men har vært der gjennom store deler av livet til meg og mange av dine barnebarn. Og du har etterlatt deg så mange gode minner at det preger oss alle.
Lukten av nytt sengetøy på det kalde loftet på Lunden, og sviskekompotten på kjøkkenet der. Det hjemmebakte brødet som på magisk vis bare ble laget av deg, og nøkkelosten som ble skåret med den smale, spisse ostehøvelen. Det alltid åpne og velkomne huset i Åsgårdstrand som vi modig syklet til gjennom skogen fra Horten når vi endelig ble store nok. Andakten, sangen og de små knivene som du kuttet opp eplene med.
Men først og fremfor alt, de gode klemmene og det varme smilet som lyste like mye ut av øynene dine som ut av munnvikene. Det er lett å huske all lek og moro vi har hatt hos dere, men det var jo først og fremst det varme og trygge. Alltid velkomne. Alltid interessert. Alltid lyttende.
Tusen takk for alle de fine øyeblikkene du har gitt oss mormor, du var en viktig del av oppveksten vår og vi er utrolig glade for at vi fikk lov å ha deg med oss så lenge som vi gjorde. Nå har du fått din velfortjente hvile og vi kommer alltid til å huske deg.
Gode snille varme oppmerksomme nabo med den lune humor som tok oss så godt i mot der vi kom til Granåsveien borettslag i 2023. Der du kalte Nina for veslejenta fordi hun bare var 63 år.
Dine livsbetrakninger sammen med Øystein der tema var alt fra blomster, livstro, AI og det ble mange samtaler ute på benken under den flotte sommeren 2025- Du holdt deg oppdatert på hva som skjedde der ute i den store verden. En stol er tom rundt hyggeplassen, men du vil allikevel være tilstede i våre minner. Våre tanker til Ole og alle de som sto Aslaug nærmest fra Nina og Øystein i Granåsveien borettslag
En tante som DEG ♥️ skulle alle hatt! takknemlig for all varme og godhet og gavmildhet du omgav deg med kjære tante🙏🏿 Hvil i fred
Hvil i fred
Hvil i fred kjære mormor!
Takk for alle de flotte minnene du har gitt meg/oss, Du stelte alltid så godt med alle rundt deg og hadde de beste og mykeste klemmene.
Takk for all kjærlighet du har gitt, alle sangstundene vi har hatt, allede gode samtalene og all den gode oppvartningen,
Føler meg veldig heldig som fikk vokse opp med deg som mormor!
Du vil bli savnet....
Hvil i fred kjære mor.
Du var alltid så støttende og interessert i oss alle.
Takk for alle gode klemmer og gode samtaler..
Du vil bli dypt savnet
Sov godt kjære mormor❤️ Du har vært trygg og kjærlig å komme til bestandig, alltid med åpne armer og et varmt smil. Du vil bli savnet🌹
Vi lyser fred over ditt fantastiske minne. Du var alltid interessert, lyttende og støttende. . Du vil bli savnet av veldig mange.
Guds fred med Aslaugs gode minne.💕💕
Takk for mange gode minner fra Lunden. Vi gikk ikke sultne derifra. Hjemmebakt brød og hjemmelaget syltetøy. Mange kveldsmåltider og fine stunder der og siden i Åsgårdstrand. Hvil i fred kjære tante.
Tusen takk for stor omsorg og masse kjærlighet 🥰
Minnes i takknemlighet❤️
Takk for mange fine samtaler og all den gode omsorgen gjennom oppveksten, kjære gode farmor 🌻❤️ Du vil bli dypt savnet av mange 🕯️🥺
Takk for varme og gode minner fra vårt forholdsvis korte bekjentskap
Tusen takk for all omtanke og omsorg for oss og våre
Tusen takk for all omsorg og kjærlighet mamma❤️
Tante var et seende menneske. Hun så og støttet, store og små. Smilet og latteren spredte seg som glitter over mye. Hun var elskelig.
Kondolerer til dere rundt🌿🕊🌿
Vakkert dikt i dødsannonsen i dag. Bedre kan det ikke sies om gode, tante Aslaug! Hvil i fred, kjære tante!